FANDOM

1- شما مجاز به ایجاد تنها یک حساب کاربری هستید و ایجاد حساب کاربری بیشتر باعث مسدود شدن حساب شما می‌شود.

2- در مطالب (مقالات، نظرها و غیره) از مطالب پورنوگرافی یا شهوت‌انگیز و نژادپرستی و توهین استفاده نکنید.

3- استفاده از نرم‌افزارها یا بات‌هایی که به طور خودکار بازی می‌کنند به شدت برخورد می‌شود.

4- سوء استفاده از باگ‌های بازی باعث مسدود شدن دائمی اکانت شما می‌شود، اما اگر باگ‌های بازی را گزارش دهید مدال و گلد دریافت می‌کنید.

5- خرید و فروش اکانت‌های بازی، گلد بازی، وسایل و ارز (یا تعویض آنها با وسایل و گلد و ... در بازی‌های دیگر و یا پول واقعی) ممنوع است و ممکن است باعث بسته شدن دائمی حساب شما شود.

6- شهروندان مسئولیت همه اعمال خود و نوشته‌های خود را بر عهده دارند. هر گونه نقض قوانین زندگی واقعی مانند هک بازی و اکانت و تهدید با استفاده از نیروی زندگی واقعی به مراجع قانونی فرستاده خواهد شد.

7- دعوت بازیکن‌های دیگر برای سوء استفاده از آنها ممنوع می‌باشد. (به عنوان مثال بازیکنی را دعوت کنید و حقوق پایین به آن بدهید یا آن بازیکن طلای خود را به شما بدهد)

8- دادن اکانت به بازیکنی که توی این دنیا اکانت دارد ممنوع است (حتی برای مدت کم هم این کار ممنوع است و باید به اپراتور گزارش داده شود).

9- خرابکاری، هرزه‌نگاری، بی‌ادبی در فروم، ویکی و یا کانال‌های رسمی ای ار سی ممکن است باعث بن دائمی شما از بازی شود.

10- شما نمی‌توانید مطالب شخصی در مورد بازیکنی رو منتشر کنید.

11- توهین، تهدید، سوء استفاده و یا دادخواست به مدیران بازی برای مسائل بی‌اهمیت یا نادرست ممنوع است و منجر به توقیف دائم اکانت شما خواهد شد.

12- ارسال هر گونه اطلاعات که به طور مستقیم مربوط به بازی نیست، مانند هرزنامه ممنوع هست.

13- مدیران بازی این حق را دارند که هر کسی را که می‌خواهند از بازی بن کنند.

14- مدیران بازی حق تغییر هر کدام از این قانون‌ها را دارند.

15- متقاعد کردن مردم برای کلیک کردن بر روی یک آگهی، ممنوع هست.

16- دزدیدن دارایی‌های ارگ ملی غیر قانونی هست.

17- رعایت نکردن هر یک از این قوانین ممکن است به توقیف دائم، توقیف موقت، کم کردن طلا، حذف محتوا و اخطار منجر شود.